Magnifying glass

April 2015

ABOUT GETSAFE DIGITAL GMBH

About Getsafe

Getsafe is reinventing insurance. The insurtech startup from Heidelberg is using digital solutions and artificial intelligence to help people identify, organize and protect what they care most about in life: With just a few clicks, customers can learn about, buy, and manage insurance conveniently on their smartphone - simple, transparent, and fair. Accordingly, Getsafe sees itself as a technology company that is active in the insurance sector - not the other way around. Together with renowned partners such as Munich Re and leading venture capital investors, Getsafe is simplifying insurance - and thus bringing the concept of multi-line insurance into the digital age.

Learn more about Getsafe on our website or in our social networks on LinkedIn, Twitter, Facebook and Instagram.

Getsafe denkt und entwickelt Versicherungen komplett neu. Dazu setzt das InsurTech Startup aus Heidelberg auf digitale Lösungen und künstliche Intelligenz: Mit nur wenigen Klicks können die Kunden eine Versicherung bequem auf dem Smartphone abschließen, diese anpassen oder einen Schaden melden. Unkompliziert, transparent, fair. Denn Getsafe versteht sich selbst als ein Technologieunternehmen, das im Versicherungsbereich aktiv ist - nicht umgekehrt. Gemeinsam mit namhaften Partnern wie der Munich Re und führenden Venture Capital Investoren bringt Getsafe das Konzept der Allsparten­-Versicherung in das digitale Zeitalter und hilft Menschen, das zu schützen, was ihnen im Leben am wichtigsten ist.

Erfahren Sie mehr über Getsafe auf unserer Webseite oder in unseren sozialen Netzen auf LinkedIn, Twitter, Facebook und Instagram.